dilluns, 27 d’abril del 2020

JAN: SORTIDA DEL CONFINAMENT


El diumenge per fi vam poder sortir 1 hora de casa.
Portàvem molts dies sense poder sortir, per evitar que aquest virus s’escampi.
Nosaltres vam anar a un caminet que tenim al costat de casa per sort i es súper
xulo.
Al principi estava molt nerviós, no sabia el que hem trobaria ni el que senti
quan sortís al carrer. 
Quan estava amb la mascareta em sentia molt raro però va valdre la pena
perquè m’ho vaig passar súper. Vam passar per un camí que hi havien
moltes roselles i li vaig regalar una a la meva mare, una altra al meu pare i 
l'altra a la meva germana. També vam passar per un camí que hi havia
moltes muntanyes cosa que a mi em va fer molta il·lusió perquè des del
meu balcó no les veig. El paisatge em va fer feliç perquè feia temps que
no el veia. Anàvem sols, només ens vam trobar a una senyora que collia
espàrrecs. Al final estàvem molt cansats perquè no estem acostumats a
sortir i vam acabar la sortida molt feliços. 










Jan Rovira 3rA

3 comentaris: