dijous, 2 d’abril del 2020

"CONFINAREPTES" MATEMÀTIQUES 3

CONFIREPTE” MATEMÀTIC! 

Aquests dies tinc molt temps per mirar la tele, però la meva família m’ha marcat que només puc mirar-la 420 minuts cada setmana.
Dilluns la miro 20 minuts, dimarts el doble, dimecres la miro 75 minuts, dijous al matí la miro 1 hora i a la tarda el mateix temps. Finalment divendres només la miro mitja hora.
Ha arribat el cap de setmana i la podré veure tots els minuts que em queden... per tant em falta saber: 
Quants minuts em queden per veure la tele? 

Pots enviar-nos una imatge del procés que has seguit per arribar al resultat!
(Recorda que pots utilitzar el material que et vas crear per calcular eh!)


Ara inventa tu un problema on hagis d’aplicar una resta, no cal que sigui tan llarg com l’anterior, eh! 
Recorda que ha de ser un problema que tingui lògica, així com una bona expressió escrita. 


Amb els que ens feu arribar, farem un “banc de problemes” per tal que els pogueu anar resolent i practicant la resta aquests dies. 

2 comentaris:

  1. Dilluns --> 20
    Dimarts --> 40
    Dimecres --> 75
    Dilijus --> 120
    Divendres --> 30

    20+40+75+120+30=285

    420-285=135 minuts em queden

    ResponElimina