dimarts, 28 d’abril del 2020

3r B_conte col·lectiu "Sant Jordi confinat"

“Sant Jordi Confinat”


Hi havia una vegada un drac molt dolent que es deia Coronavirus. Aquest drac era molt, molt petit.


El drac Coronavirus va menjar molt, molt i molt fins acabar-se tot el menjar. I com que encara tenia gana, va decidir viatjar per tot el món buscant menjar. 


La gent a l’escoltar que arribava al seu poble, es tancaven a casa. Tenien molta por de que pogués menjar-se a la gent. 


El drac Coronavirus va arribar al primer poble i va destruir les cases per tal de trobar menjar. Va destruir totes les cases menys una. 


En aquella casa hi vivia un orfenat sencer!!! La gent de l´orfenat estaven molt preocupats i preocupades pel seu poble.

Un dia el drac Coronavirus va provar les verdures i es va adonar del que li agradava era alimentar-se de persones i així doncs el drac Coronavirus va decidir seguir buscant gent per tot el poble. Com que no trobava a ningú va decidir anar a un altre poble. 


Quan va arribar, el drac Coronavirus va anar al mercat i va provar  tots els aliments que va trobar. Va descobrir que  li agradaven més aliments a part de les persones. 


Al dia següent va decidir anar al Caprabo, va agafar 2 carros i els va omplir fins a dalt de tot i se’n va anar a la seva cova a menjar-s'ho tot. Sempre que tenia gana tornava anar al caprabo.


Però va arribar el dia que el Caprabo es va quedar sense menjar. Aleshores va decidir tornar a viatjar per tot el món buscant un altre lloc on aconseguir menjar.


Va arribar a Itàlia i va descobrir l’Aldi, allà va trobar molts tipus de menjar com ara olives, bròquil i maduixes súper bones. Li van agradar tant tots els productes que es va comprar un piló de vegetals i va tornar a casa feliç i content.


Amb la panxa ben plena va pensar que volia ajudar a les persones a construir les cases que havia destrossat, així que va decidir ser un manobre. I a que no sabeu què va passar? Doncs que al trobar-se altre cop amb persones no es va poder resistir i se’n va menjar una.


De cop i volta, el drac Coronavirus va començar-se a trobar molt  malament , tan malament que va pensar que havia d´anar a un hospital per demanar ajuda. 


Tot i que dubtava ja que si anava a l’hospital contagiaria a molta gent, i el drac coronavirus no volia …


Així que va decidir confinar-se a dins de la cova. Al principi s’ho passava bé però al cap d’uns dies va començar a avorrir-se, ja no sabia què fer. 


Per tant va decidir buscar per internet activitats per fer a dins de la cova. Sabeu que va fer? Una gimcana amb els seus ninots de peluix!


En acabar l’activitat va recollir els peluixos i va agafar un llibre…
- “estic molt avorrit” va dir en veu alta! 
-“espero que aquest llibre sigui molt divertit…” va dir mentre obria el llibre.


Va començar a llegir i li va encantar, va estar hores i hores llegint. En acabar el llibre, va tornar altre cop l'avorriment i va agafar la tablet per mirar youtube, però no va trobar res interessant. Finalment el drac Coronavirus va decidir que davant l’avorriment llegiria llibres, ja que li permeten imaginar, viatjar, ser lliure i volar!!!


Conte col·lectiu creat pels infants de 3r B

36 comentaris:

  1. ABRIL CASTILLA PRATGINESTOS28 d’abril del 2020, a les 11:13

    M'ha agradat molt quan el conte explica que el drac va començar a llegir i li va encantar perquè així no s'avorria. Abril Castilla Pratginestós 3rA.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt fer el conte col·lectiu. Ha quedat molt xulo i divertit.

    Elna

    ResponElimina
  3. El que mes m'ha cridat l'atenció, es que el drac tingui peluixos. El mes divertit per mi ,es que viatge hi per tot el mon.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qui ha fet aquesta entrada? Recordeu e posar el vostre nom.
      Merci

      Elimina
  4. El que mes gracios i mes m´ha agradat es, quan el drac coronavirus anat al caprabo i al aldi ha comprar menjar!!!

    ResponElimina
  5. El nostre llibre es super xulu i el drac m'ha fet molt riure.
    Marçal G.

    ResponElimina
  6. Ens ha quedat super xulo!!!!!!! i molt divertit.

    soc la Natalia (no me a deixat ficar el meu correu com en el video)

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt el conte. Un dia ho tornem a fer.
    El que mes m'ha agradat es quan sa cunfinat

    ResponElimina
  8. El nostre conte es molt original. M'ha encantat.


    Marta Campanario García 3rB.

    ResponElimina
  9. M'agradat perque el Coronavirus anavar viatjan molt i li agrada menjar molt. Pau Otaegui

    ResponElimina
  10. Ha esta el maillor conté confinat i m'agradat molt

    Eric González.

    ResponElimina
  11. Ma agradat molt i asigut molt interessant

    ResponElimina
  12. M'ha semblat molt diverti,mes que la legenda de veritat i es un dels millors contes que he llegit.

    Roger Rus
    3rB

    ResponElimina
  13. Ha estat molt divertit amb tants canvis!

    ResponElimina
  14. El conte es xulo pero esperaba mes aventures.
    Max del Valle 3B

    ResponElimina
  15. M'ha agradat molt fer el conte col·lectiu. A veure si fem un altre.

    Ingrid

    ResponElimina
  16. Aquest conte ha sigut molt divertit i el que m'ha cridat l'atenció ha sigut quan el drac ha anat al Caprabo i a l'Aldi.
    Anna 3r B

    ResponElimina
  17. Com al drac aplastava cases si era petit?? Ma agrfadat partisipar .No ma agradat molt el conte.

    Valentina 3rB

    ResponElimina
  18. Ha estat divertit fer el conte col·lectiu perquè hem fet tots els companys una part. També m'ha agradat veure les lectures a l'aire dels companys de l'escola. M'ha agradat aquest Sant Jordi encara que ha estat diferent.

    Iris

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOla Iris! Veig que has fet el comentari al conte de 3r B. NO passa res eh!Però no vull que per error no t'hagis perdut el conte de 3r A.
      Me n'alegro que tot i que ha estat diferent, ha sigut un Sant Jordi bonic!
      Íria

      Elimina
  19. El que m'ha agradat mes del conte és quan deien que feia una gimcana
    amb peluixos. Arian 3rb

    ResponElimina
  20. la meva preferida es el prinsi.

    Ferran

    ResponElimina
  21. M'ha semblat molt estrany que el drac mengi verdures.
    Juno

    ResponElimina
  22. Ma agrdat molt parque es molt divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qui ha fet aquest comentari? Recorda en posar el nom. Merci per avançat.

      Elimina
  23. M'a agradat Molt, sobretot quan el Drac Coronavirus sa pusat a llegir llibres.

    Lucia M

    ResponElimina