dimecres, 10 de juny del 2020

La Neula, la hamster de la Nora

El meu hamster
Hola, us volia presentar el meu hamster que es diu Neula, té cinc mesos i és molt petita. 

Durant el dia dorm, però algunes vegades es desperta. A la nit és quan està desperta i jo dormo.

Ara us compartiré informació d’un hamster: 

No pot menjar coses dolces, només menjar de hamster i fruita, com poma, pastanagues, albercocs, cireres, maduixes, mores, kiwi i coco. Només li podeu donar fruita tres cops a la setmana,  d’advocat mai n'hi doneu, és tòxic per a un hamster!

La Neula és grisa i té una ratlla negre, li agraden molt les pipes, anar amb la roda, mossegar un "escuichi" i un pal. Jo li poso una pastanaga a la gàbia i així ella pot anar menjant quan vulgui.

Espero que us hagi agradat la història del meu hamster.



Nora Bargans

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada