dimarts, 2 de juny del 2020

GIANNI RODARI

En aquesta tasca et proposem escoltar i mirar: “Contes fantàstics” produïts per TV3 a “Una mà de contes”.



Aquí us deixem també aquests altres àudios per escoltar: 

Contes per telèfon de Gianni Rodari:


Tirallongues de cel i terra de Gianni Rodari:


Contes llargs com un somriure de Gianni Rodari:


Et proposem que afegeixis un comentari sota l'entrada d'aquesta publicació, tot explicant el que més t'ha cridat l'atenció, la tècnica que més t'ha agradat... Recorda en escriure el teu nom abans de publicar el comentari.


També et proposem un altre repte: Busca per casa si tens algun llibre de Gianni Rodari i també ens ho fas saber tot afegint un comentari.

Especial Gianni Rodari dins La Butaca Vermella! – El Petit Tresor

43 comentaris:

  1. M'ha cridat l'atenció la melodia que sona al principi i el final del conte “Una mà de contes” perque emmb sona molt.

    ResponElimina
  2. M'ha cridat l'atensió les divuixus de la noia, parque son molt bonics.

    Nora Bargans.

    ResponElimina
  3. Ha mi ma agradat mes la tecnica del video.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola sóc l'Oriol Gaig a mi m'ha agradat la tècnica del vídeo perquè
      es mes entretinguda.

      Elimina
  4. M'ha cridat l'atenció que pinta i dibuxa les coses que va explican.
    M'ha agradat el joc de les paraules I les man's.

    Max del Valle 3B

    ResponElimina
  5. jo tinc un llibre del gianni rodari i es diu contes per telèfon.

    Nora Bargans.

    ResponElimina
  6. Ami m'hagradat molt la tecnica del video.

    ResponElimina
  7. M'ha encantat la tecnica del video i els dibuixos.

    ResponElimina
  8. Hola sóc en Daniel Jiménez. La tècnica del video es la que més m'ha agradat

    ResponElimina
  9. Alguns ens esteu comentant que no podeu publicar comentaris, estem intentant veure què passa... ja que alguns si que ho han pogut fer.

    ResponElimina
  10. M'han agradat moooolt els àudios perquè expliquen històries molt interessants.

    ResponElimina
  11. Íria ara ja em funciona. bravooo!

    ResponElimina
  12. A mi m'ha agradat molt els contes per telèfon i els que més m'han agradat son: Embolicant la troca, Brif, bruf, braf!, Jaume de Vidre i L'Alicia campitomba.

    ResponElimina
  13. M'ha agradat quan explicava el conte mentres dibuxava

    Oriol M

    ResponElimina
  14. A mi m'ha cridat l'atenció com estaven fets els dibuixos del conte. I m'ha agradat la tècnica de les tirallongues.

    Leire G.

    ResponElimina
  15. Una mà de contes m´ha cridat l´atenció, les paraules que deia, i que una ovella és rosa.
    Eren històries no creibles, diferents, són curts i entretinguts.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Recorda posar el teu nom, per tal que sapiguem qui ho ha escrit!Moltes gràcies!!!

      Elimina
  16. Hola, jo ja coneixia la mà de contes i em segueix agradant molt. Els dibuixos que fa la mà de contes són molt xulos i explica molt bé els contes.

    Elna

    ResponElimina
  17. Són molts xulos els contes de Gianni Rodari per que són molt originals. Jo mai havia escoltat un conte igual i m'ha sorpres.
    Elna

    ResponElimina
  18. A mi m'ha agradat més el de el rei mides i sóc el Martí i no sóc anònim!

    ResponElimina
  19. Hola soc la Sara, a mi m'ha agradat molt aquet conta es molt original!!

    ResponElimina
  20. Hola, m'agradat molt per que te molta imaginaciò, a partir de uns objetes, paraules, fa un nou conte.
    Pau Otaegui

    ResponElimina
  21. Hola sóc el Oriol P i m'ha agradat la majoria de les parts del compte pero hi habia una part que no em va agradar molt.

    ResponElimina
  22. Hola sóc la Núria i a mi m'ha agradat mes "Una mà de contes" perque els de audio em semblaven un mica avorrits.

    ResponElimina
  23. Hola sóc l'Iris,
    Jo no tinc cap conte de Gianni Rodari, però si he llegit un conte seu que es diu "Un conte embolicat". Us el recomano, per la història i també per les il·lustracions. M'ha agradat molt descobrir a en Gianni Rodari. Si el voleu escoltar el conte, cliqueu el següent enllaç:
    https://agora.xtec.cat/ieangeldetobies/general/un-conte-embolicat/

    ResponElimina
  24. Jo tinc 2 contes de Gianni Rodari: Gelsomino al país dels mentiders i La fletxa blava.

    Elna

    ResponElimina
  25. Hola sóc l'Alvaro, jo no tinc cap conte de Gianni Rodari. El que més m'agradat són els contes fantàstics i la seva gran imaginació.

    ResponElimina
  26. Hola soc l`Iker, a mi m´agradat com dibuxaba i tenia molta imaginacio.

    ResponElimina
  27. Hola soc l'Oriol Lombaardo i no tinc cap llibre de Gianni Rodari.
    I m' ha agradat el conte : propostes de la guia telefonica.

    ResponElimina
  28. A mi m'ha agradat molt Una ma de contes i no tic cap conte
    de Gianni Rodari.
    Marçal Garcia.

    ResponElimina
  29. Hola sóc la Lucía P.
    No tinc cap llibre de Gianni Rodari. M'ha agradat: Una mà de contes.

    Lucía 3rB

    ResponElimina
  30. Hola soc el Raúl de 3rA.

    A mi m'agradat el conte de Moltes preguntes, i no tinc cap llibra de Gianni Rodari.

    ResponElimina
  31. hola soc al arian de 3rb m'han agradat als contes però algun no l'he entès del tot.

    ResponElimina
  32. Hola soc la LuciaM de 3rB.
    no tinc cap llibre d'en Gianni Rodari.
    M'agradat els contes fantàstics cuan el LLop es fa pastor.

    ResponElimina
  33. Hola, soc l'Anna de 3r B.
    Els contes del Gianni Rodari m'han fet riure. I sobretot el llibre El viatge de les mones.

    ResponElimina
  34. M'han agradat molt els contes de Giani Rodari son molt dibertits



    Marta Campanario 3rB

    ResponElimina
  35. Hola sóc la Berta
    M’ha cridat l’atenció la manera que recitaven els contes.
    També m‘ha agradat les tirallongues, crec que els contes eren molt bonics.
    Respecte als llibres del GIANNI RODARI, a casa no tenim cap.
    Salutacions
    Berta 3rA

    ResponElimina
  36. Hola soc en Dani Rodríguez. M'ha agradat en Gianni Rodari! No tinc cap conte seu, pero m'he fet fan. Per mi el conte de Capuxeta rosa i el Llop pastor ès el més divertit.

    ResponElimina