QUAN FEM ELS ESCENARIS DE TRAM1 ENS HEM FIXAT QUE HI HA UNA CLASSE QUE TÉ UNA CARBASSA MOLT GRAN... QUAN DEU PESAR? COMENCEM A PARLAR SOBRE EL PES QUE POT TENIR, ARA QUE JA SABEM UNA MICA SOBRE ELS QUILOS I EL NOSTRE PES. PERÒ, PER PODER-HO ESBRINAR L'HEM D'ANAR A BUSCAR!!
LI EXPLIQUEM EL PROBLEMA QUE ENS HA SORGIT I QUE VOLEM RESOLDRE A LA CLASSE DELS GEGANTS I GEGANTES QUE ENS DEIXEN LA CARBASSA PER UNS DIES. PER PORTAR-LA A LA CLASSE ENS ADONEM QUE NECESSITEM UN CARRO JA QUE D'ENTRADA ENS COSTA AIXECAR-LA...
UN COP A LA CLASSE TREBALLEM RECORDANT EL NOSTRE PES I PER PODER SABER SI PESA MÉS O MENYS QUE NOSALTRES SENSE FER SERVIR LA BALANÇA SE'NS ACUT AGAFAR-LA... AIXÒ POTSER ENS AJUDA A DECIDIR QUIN ÉS EL SEU PES
INDIVIDUALMENT ANEM DIENT SI CREIEM QUE PESA MÉS, MENYS O IGUAL QUE NOSALTRES I FEM SERVIR ELS SÍMBOLS QUE JA HEM APRÈS (< = >) PER EXPRESSAR-HO MATEMÀTICAMENT. DESPRÉS ENS TOCARÀ COMPROVAR-NE EL RESULTAT!!!
EXPRESSEM MATEMÀTICAMENT LA NOSTRA SUPOSICIÓ |
LA CARBASSA PESA 13 QUILOS, MENYS QUE QUI PESA MENYS DE LA CLASSE, PERÒ QUANTS QUILOS MENYS QUE CADASCÚ DE NOSALTRES? TREBALLEM EL NOSTRE PES I EL DE LA CARBASSA AMB AJUDA DEL QUADRE DE DOBLE ENTRADA I ELS REGLETS. CADA DIA DESCOBRIM NOVES COMBINACIONS NUMÈRIQUES, ESTEM FETS UNS EXPERTS I EXPERTES!
TREBALLEM ELS PESOS AMB ELS REGLETS |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada