dimarts, 5 de maig del 2020

"El balcó d'en Jan"

El nostre balcó


Abans ens creiem que el nostre balcó era molt petit, mai hi jugàvem ni tampoc el valoràvem gaire. El que si ens agradava i ens feia molta enveja era la terrassa dels nostres veïns de davant què és immensa, plena de de gespa, amb espai per córrer i per jugar a tot… 
Però el confinament ho ha canviat tot. Ara, m’ho passo pipa jugant allà. A mida que ens hi hem anat acostumant ens agrada molt més que abans. L’hem endreçat i el cuidem molt. Hi sortim cada dia a prendre el sol, hi juguem a jocs de taula, em va molt bé fins i tot per fer 3 metres en patinet i tornar a girar i així moltes vegades...També per córrer amunt i avall encara que sigui poca distància i amb poc espai. 
Per cert, fa dies em vaig montar com una cistella per jugar a bàsquet. És una caixa gran que la vaig posar damunt del aparell de l’aire condicionat i allà és on feia els tirs. 
Fa uns dies el meu pare em va portar una sorpresa. Era una cistella. I em va fer molta il·lusió. M’encanta jugar amb el meu pare o sol. Al balcó, també hi juguem a futbol. 
I cada nit a les 20:00 hi sortim a aplaudir a totes les persones que ens estan ajudant a fer fora aquest virus. 
Ara, valoro moltíssim el meu balcó. És un dels meus llocs preferits de la casa. Em serveix per moltes coses. 
Penso que estem fent un bon aprenentatge del que estem vivint i a partir d’ara potser valorarem més les petites coses que abans no li fèiem gaire cas. 








Jan Rovira 3r A 



15 comentaris: