AQUEST CURS EL NOM DE LA CLASSE ANIRÀ RELACIONAT AMB L'ENTORN DE L'ESCOLA. JA PORTEM UNES QUANTES SORTIDES PEL VOLTANT, AFRONTANT REPTES I APRENENT A FIXAR-NOS EN EL QUE ENS ENVOLTA... ESTEM PREPARATS I PREPARADES PER COMENÇAR EL PROCÉS DE TRIA DEL NOM DE LA CLASSE.
AQUESTA VEGADA HA ESTAT MOLT I MOLT ESPECIAL. TENÍEM UN NOU REPTE, GESTIONAR-NOS EN PETITS GRUPS DE TREBALL! ENS HEM DIVIDIT EN QUATRE EQUIPS, CADA MEMBRE DE L'EQUIP HA TRIAT UNA RESPONSABILITAT PER AJUDAR A FUNCIONAR AL GRUP. TOTS I TOTES HEM FORMAT PART D'UN EQUIP I LA NOSTRA FUNCIÓ HA ESTAT CLAU PER TIRAR ENDAVANT EL REPTE.
A CADA GRUP HI HAVIA: UN SECRETARI/A, UN IL·LUSTRADOR/A, UN CÀMERA (LA MAJORIA D'IMATGES SÓN FOTOGRAFIES SEVES), UN ENCARREGAT DE LA MOTXILLA CIENTÍFICA, UN ENCARREGAT DE ROTLLANA, RECOLLIDORS DE MOSTRES I ELS ADULTS TENÍEM LA FUNCIÓ D'AJUDAR A RESOLDRE DUBTES SI EN SORGIA ALGUN. EL TREBALL HA ESTAT ESPECTACULAR!!! NOIS I NOIES ENS HEU DEIXAT SENSE PARAULES!
HEM ANAT A PROP DE L'ESCOLA I ENS HEM CENTRAT EN ELS COSES QUE VEIEM I QUE HAVÍEM VIST EN ALTRES SORTIDES PERÒ TAMBÉ EN LES QUE SENTÍEM... HEM FET UNA PLUJA D'IDEES QUE DESPRÉS HEM TREBALLAT A L'AULA CLASSIFICANT ELS ELEMENTS RECOLLITS, DESCARTANT NOMS REPETITS I COMENÇANT A POSAR LES NOSTRES PREFERÈNCIES PENSANT SEMPRE ELS MOTIUS PELS QUALS VOLEM TENIR AQUELL NOM.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada